Felvételi jelentkezés módosítása 2020

Kedves Felvételiző diákok, kedves Szülők!

A rendkívüli helyzetre való tekintettel változott a felvételi jelentkezések módosításának rendje:

  • meghosszabbították a változtatás határidejét: 2020. március 25-én éjfélig kell leadni a módosító tanulói adatlapot,
  • a módosító adatlapot csak elektronikus úton lehet leadni, nem kell postázni,
  • a módosító adatlapok már a mai naptól elérhetőek, letölthetőek és visszaküldhetőek az elektronikus felületen.

A 8. osztályos tanulók esetében az általános iskolák állítják elő és küldik be a módosító adatlapokat, változtatásigény esetén az általános iskolával kell felvenni a kapcsolatot. Az egyéni jelentkezők a KIFIR elektronikus adatlapkitöltő program egyéni jelentkezők számára készített felületén állították elő a tanulói adatlapot, a módosító tanulói adatlapot is ezen a felületen kell előállítani.

Továbbra is érvényes, hogy az alábbi módosításokra van lehetőség:

  • korábban megadott tanulmányi területek sorrendjének módosítása,
  • új tanulmányi terület megadása olyan iskolában, amely szerepel a tanuló eredeti tanulmányi adatlapján (új tanulmányi terület megadásához igazgatói engedélyre van szükség).

Nincs lehetőség a módosításkor:

  • új iskola megadására,
  • korábban megadott tanulmányi terület törlésére.

A sorrendmódosítást csak azoknak a tanulóknak ajánljuk, akiknek a felvételi eljárás során a felvételi szándékuk megváltozott. Érdemes azt az iskolát az első helyen hagyni (vagy oda tenni), ahol a legszívesebben tanulna a diák.

Részletes információk a felvételi jelentkezések módosításáról az Oktatási Hivatal honlapján olvashatók.